Close Menu
callnews
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • LIFE STYLE
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΡΓΑΣΙΑ-ΕΣΠΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΤΡΑ-ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ
  • ΑΡΘΡΑ – ΑΠΟΨΕΙΣ
  • Επικοινωνία

Subscribe to Updates

Get the latest creative news from FooBar about art, design and business.

What's Hot

Το πλυντήριο της Νέας Δημοκρατίας λειτουργεί και το καλοκαίρι

14 Ιουλίου, 2025

Έφοδος στην Ιατροδικαστική Πάτρας: Επανεξέταση υποθέσεων από το 2020 – Στο μικροσκόπιο και ο θάνατος Λαγούδη

14 Ιουλίου, 2025

Μεταναστευτικό: Σκύλλα η ακροδεξιά, Χάρυβδη το χάος του 2015- Η ρεαλιστική λύση του ΠΑΣΟΚ

14 Ιουλίου, 2025
Facebook X (Twitter) Instagram
ΡΟΗ ΝΕΩΝ:
  • Το πλυντήριο της Νέας Δημοκρατίας λειτουργεί και το καλοκαίρι
  • Έφοδος στην Ιατροδικαστική Πάτρας: Επανεξέταση υποθέσεων από το 2020 – Στο μικροσκόπιο και ο θάνατος Λαγούδη
  • Μεταναστευτικό: Σκύλλα η ακροδεξιά, Χάρυβδη το χάος του 2015- Η ρεαλιστική λύση του ΠΑΣΟΚ
  • Στο δυναμικό του Απόλλωνα Πατρών ο Γιώργος Μανάκας και ο Ηλίας Ανέστης
  • Απίστευτο: Ι.Χ έπεσε πάνω σε πιστούς σε πανηγύρι στη Ζάκυνθο – ΒΙΝΤΕΟ
  • Δυτική Ελλάδα: Τρία Γραφεία Τουριστικής Πληροφόρησης σε Λιμάνι Πάτρας, Αραξο και Κατάκολο
  • Στην έκτη πανελλήνια θέση οι μικροί πολίστες του ΝΟΠ
  • Στην τελική ευθεία η προετοιμασία της Αγροτικής Έκθεσης Χαλανδρίτσας «AGREXA 2025»
  • Superman – Πετάει για να ξεφύγει απ’ το ίδιο του το franchise
  • Στην Κεφαλονιά για διακοπές η Kylie Jenner – ΒΙΝΤΕΟ
Δευτέρα, 14 Ιουλίου
Facebook Instagram YouTube
callnewscallnews
Digiland
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • LIFE STYLE
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΡΓΑΣΙΑ-ΕΣΠΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΤΡΑ-ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ
  • ΑΡΘΡΑ – ΑΠΟΨΕΙΣ
  • Επικοινωνία
callnews
Αρχική » Οι γυναίκες ελέγχουν την κατανάλωση – Το 75% των αγορών είναι δική τους απόφαση
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Οι γυναίκες ελέγχουν την κατανάλωση – Το 75% των αγορών είναι δική τους απόφαση

9 Σεπτεμβρίου, 2023Δεν υπάρχουν Σχόλια
Share Facebook Twitter Pinterest LinkedIn WhatsApp Reddit Tumblr Email Telegram
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email Telegram WhatsApp

Οι γυναίκες φαίνεται να καθοδηγούν πλέον την παγκόσμια οικονομία, ελέγχοντας παγκοσμίως, περίπου 20 τρισεκατομμύρια δολάρια σε ετήσιες καταναλωτικές δαπάνες.

Παρ΄ όλο που σήμερα οι γυναίκες έχουν τεράστια επιρροή στις καθημερινές αγορές, πολλές επιχειρήσεις αγνοούν την δύναμή τους όταν δημιουργούν νέα προϊόντα και υπηρεσίες. Το αγοραστικό κοινό και τα στατιστικά γύρω από αυτό, είναι ένα δεδομένο που πάντα ενθουσιάζει τους υπευθύνους χάραξης πολιτικών των μεγάλων και μικρών εταιρειών παραγωγής και πώλησης αγαθών. Ωστόσο, με τις γυναίκες πλέον να βρίσκονται στην πρώτη γραμμή των δαπανών για προϊόντα, πολλοί πρέπει να κατανοήσουν τον ρόλο που παίζουν οι ίδιες στην διαμόρφωση των αγοραστικών τάσεων και στην οικονομική ευεξία.

Οι γυναίκες ελέγχουν την κατανάλωση – Το 75% των καθημερινών αγορών είναι δική τους απόφαση
Η δύναμη των γυναικών

Τα ευρήματα της μελέτης American Time Use Survey, του Υπουργείου Εργασίας των ΗΠΑ δείχνουν ότι οι γυναίκες, καθημερινά, ξοδεύουν περισσότερο χρόνο από τους άνδρες στη λήψη οικονομικών αποφάσεων για τις οικογένειές τους. Αυτό αφορά από τα καταναλωτικά αγαθά έως την αγορά υπηρεσιών. Οι γυναίκες, σύμφωνα με την έρευνα, κατέχουν κρίσιμη αγοραστική δύναμη, καθώς καθοδηγούν το 70% με 80% όλων των καταναλωτικών αγορών, μέσω ενός συνδυασμού της αγοραστικής τους δύναμης και επιρροής.

Σε παγκόσμιο επίπεδο ελέγχουν, σύμφωνα με έρευνα του Harvard, περίπου 20 τρισεκατομμύρια δολάρια σε ετήσιες καταναλωτικές δαπάνες και το ποσό αυτό μπορεί να φτάσει τα 28 τρισεκατομμύρια δολάρια μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια. Συνολικά, μάλιστα, οι γυναίκες αντιπροσωπεύουν μια αναπτυσσόμενη αγορά μεγαλύτερη από την Κίνα και την Ινδία μαζί -για την ακρίβεια υπερδιπλάσια. Μέχρι το 2028, οι γυναίκες θα κατέχουν το 75% των δαπανών, ενώ οι άνδρες σύμφωνα με την ίδια έρευνα, έχουν ήδη 20% περισσότερο χρέος από προσωπικά δάνεια σε σχέση με τις γυναίκες.

Τα παραπάνω ποσοστά καθιερώνουν την γυναίκα ως τον πιο σημαντικό αγοραστή από τα δυο φύλα και αυτόν που οι εταιρείες πρέπει να κατορθώσουν να προσελκύσουν. Ωστόσο σήμερα, αν και οι γυναίκες λαμβάνουν τακτικά το μεγαλύτερο μέρος των αγοραστικών αποφάσεων για τις οικογένειές τους και ελέγχουν ένα τόσο τεράστιο μέρος του πλούτου παγκοσμίως, μόνο το 4% των επιχειρηματικών κεφαλαίων δίνεται σε επιχειρήσεις που ιδρύονται από γυναίκες. Συγκεκριμένα το μέσο δάνειο για επιχειρήσεις που ανήκουν σε γυναίκες είναι κατά 31% μικρότερο από ό,τι για επιχειρήσεις που ανήκουν σε άνδρες.

Η άρνηση των εταιρειών

Πολλές εταιρείες δεν ξέρουν απλά πώς να συμπεριφερθούν απέναντι στις γυναίκες αγοράστριες. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η προσπάθεια της Dell να προωθήσει φορητούς υπολογιστές ειδικά για γυναίκες. Η εταιρεία ηλεκτρονικών ειδικών είχε την ιδέα “κάνε το ροζ”, λανσάροντας την ιστοσελίδα Della τον Μάιο του 2009. Ο ιστότοπος έδινε έμφαση στα χρώματα, στα αξεσουάρ υπολογιστών και στις συμβουλές για την καταμέτρηση θερμίδων και την εύρεση συνταγών. Η ιστοσελίδα κρίθηκε από το γυναικείο κοινό-στόχο της ως συγκαταβατική και αμήχανη και μετά από λίγο καιρό λειτουργίας άλλαξε το όνομα του ιστότοπου και το που εστίαζε.

Η American Time Use Survey εξηγεί πως οι εταιρείες πρέπει να δημιουργούν προϊόντα με γνώμονα τις γυναίκες. Προβλέπει πως όσο περνάνε τα χρόνια οι γυναίκες θα κατέχουν ακόμη πιο σημαντική θέση στην οικονομία και στην παγκόσμια τάξη. Μάλιστα οι γυναίκες θα αντιπροσωπεύουν ένα ολοένα και μεγαλύτερο ποσοστό του εργατικού δυναμικού, με τον αριθμό των εργαζόμενων γυναικών να αυξάνεται κατά περίπου 2,2% ετησίως. Μόλις οι εταιρείες συνειδητοποιήσουν τις δυνατότητες της γυναικείας οικονομίας, θα βρουν ένα εντελώς νέο φάσμα εμπορικών ευκαιριών που θα τις προσελκύουν.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με το Harvard, οι μάρκες που -άμεσα ή έμμεσα- προάγουν τη σωματική και συναισθηματική ευεξία, προστατεύουν και διατηρούν το περιβάλλον, παρέχουν εκπαίδευση και φροντίδα για τους άπορους και ενθαρρύνουν την αγάπη και τη σύνδεση θα επωφεληθούν, και είναι εκείνες που προσελκύουν περισσότερο αγοραστικό γυναικείο κοινό. Γιατί; Γιατί πολύ απλά για τις γυναίκες δεν υπάρχει κανένας λόγος να συμβιβαστούν με προϊόντα που αγνοούν ή αποτυγχάνουν να καλύψουν πλήρως τις ανάγκες τους ή που το κάνουν κυνικά ή επιφανειακά. Οι γυναίκες θα αντιστέκονται ολοένα και περισσότερο στο να είναι στερεοτυπικές, να τμηματοποιούνται μόνο με βάση την ηλικία ή το εισόδημα, να συγκεντρώνονται σε έναν χαρακτηρισμό “όλες οι γυναίκες” ή, ακόμη χειρότερα, να μην διαφοροποιούνται από τους άνδρες.

γυναίκες κατανάλωση
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email WhatsApp

Σχετικές Αναρτήσεις

Στην τελική ευθεία η προετοιμασία της Αγροτικής Έκθεσης Χαλανδρίτσας «AGREXA 2025»

14 Ιουλίου, 2025

Πότε μπαίνουν στους λογαριασμούς οι συντάξεις του Αυγούστου

13 Ιουλίου, 2025

ΑΑΔΕ: Έρχονται αυτόματα πρόστιμα για εκπρόθεσμες δηλώσεις

13 Ιουλίου, 2025

Comments are closed.

 

Social Media
  • Instagram
  • YouTube
  • Facebook
upatras
Demo
Τελευταία Νέα

Το πλυντήριο της Νέας Δημοκρατίας λειτουργεί και το καλοκαίρι

14 Ιουλίου, 2025

Έφοδος στην Ιατροδικαστική Πάτρας: Επανεξέταση υποθέσεων από το 2020 – Στο μικροσκόπιο και ο θάνατος Λαγούδη

14 Ιουλίου, 2025

Μεταναστευτικό: Σκύλλα η ακροδεξιά, Χάρυβδη το χάος του 2015- Η ρεαλιστική λύση του ΠΑΣΟΚ

14 Ιουλίου, 2025

Στο δυναμικό του Απόλλωνα Πατρών ο Γιώργος Μανάκας και ο Ηλίας Ανέστης

14 Ιουλίου, 2025

Στην εποχή που η πληροφορία «τρέχει» με ιλλιγγιώδεις ρυθμούς, η νέα ειδησεογραφική ιστοσελίδα www.callnews.gr, έρχεται να ταράξει τα «νερά» της ενημέρωσης με επίκεντρο τον πολίτη και την καθημερινότητά του.

Email : info@callnews.gr

Facebook Instagram YouTube

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα μας...

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΝΕΑ

Πάτρα: “Εφυγε” στα 53 του χρόνια μετά από “μάχη” στο Νοσοκομείο Ρίου ο Παναγιώτης Λομβαρδέας

8 Ιουλίου, 2025

Τραγικό παιχνίδι της μοίρας- Τον μετέφεραν στο Κέντρο Υγείας όπου δούλευε – Νεκρός 57χρονος από τροχαίο στη Βάρδα

12 Ιουλίου, 2025

Πάτρα: Οδήγηση τέλος για τον 63χρονο που τραυμάτισε σοβαρά εργαζόμενη του “Βοήθεια στο Σπίτι”

10 Ιουλίου, 2025
© 2025 CallNews.gr | Designed by DIGILAND.
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • LIFE STYLE
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΡΓΑΣΙΑ-ΕΣΠΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΤΡΑ-ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ
  • ΑΡΘΡΑ – ΑΠΟΨΕΙΣ
  • Επικοινωνία

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.