Close Menu
callnews
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • LIFE STYLE
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΡΓΑΣΙΑ-ΕΣΠΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΤΡΑ-ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ
  • ΑΡΘΡΑ – ΑΠΟΨΕΙΣ
  • Επικοινωνία

Subscribe to Updates

Get the latest creative news from FooBar about art, design and business.

What's Hot

Στο δυναμικό του Απόλλωνα Πατρών ο Γιώργος Μανάκας και ο Ηλίας Ανέστης

14 Ιουλίου, 2025

Απίστευτο: Ι.Χ έπεσε πάνω σε πιστούς σε πανηγύρι στη Ζάκυνθο – ΒΙΝΤΕΟ

14 Ιουλίου, 2025

Δυτική Ελλάδα: Τρία Γραφεία Τουριστικής Πληροφόρησης σε Λιμάνι Πάτρας, Αραξο και Κατάκολο

14 Ιουλίου, 2025
Facebook X (Twitter) Instagram
ΡΟΗ ΝΕΩΝ:
  • Στο δυναμικό του Απόλλωνα Πατρών ο Γιώργος Μανάκας και ο Ηλίας Ανέστης
  • Απίστευτο: Ι.Χ έπεσε πάνω σε πιστούς σε πανηγύρι στη Ζάκυνθο – ΒΙΝΤΕΟ
  • Δυτική Ελλάδα: Τρία Γραφεία Τουριστικής Πληροφόρησης σε Λιμάνι Πάτρας, Αραξο και Κατάκολο
  • Στην έκτη πανελλήνια θέση οι μικροί πολίστες του ΝΟΠ
  • Στην τελική ευθεία η προετοιμασία της Αγροτικής Έκθεσης Χαλανδρίτσας «AGREXA 2025»
  • Superman – Πετάει για να ξεφύγει απ’ το ίδιο του το franchise
  • Στην Κεφαλονιά για διακοπές η Kylie Jenner – ΒΙΝΤΕΟ
  • Δυτική Ελλάδα: “Εφυγε” στα 61 του χρόνια ο Νίκος Κουρεμένος
  • “Χόρεψε μαζί μου” τραγουδά ο Σταύρος Ναθαναήλ και μας παρασύρει… – ΒΙΝΤΕΟ
  • Προανακριτική για ΟΠΕΚΕΠΕ: Στη γωνία η κυβέρνηση, με πρωτοβουλία ΠΑΣΟΚ
Δευτέρα, 14 Ιουλίου
Facebook Instagram YouTube
callnewscallnews
Digiland
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • LIFE STYLE
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΡΓΑΣΙΑ-ΕΣΠΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΤΡΑ-ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ
  • ΑΡΘΡΑ – ΑΠΟΨΕΙΣ
  • Επικοινωνία
callnews
Αρχική » Emilia Pérez – Με καινούργια ταυτότητα
ΑΡΘΡΑ - ΑΠΟΨΕΙΣ

Emilia Pérez – Με καινούργια ταυτότητα

12 Νοεμβρίου, 2024Δεν υπάρχουν Σχόλια
Share Facebook Twitter Pinterest LinkedIn WhatsApp Reddit Tumblr Email Telegram
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email Telegram WhatsApp

ΤΟΥ ΕΛΙΣΣΑΙΟΥ ΒΓΕΝΟΠΟΥΛΟΥ

Ο άνθρωπος, το μόνο πλάσμα που δεν βολεύεται με την εικόνα που έχουν οι άλλοι γι αυτόν, ούτε καν με την εικόνα που έχει το ίδιο για τον εαυτό του, πολλές φορές το Είναι λειτουργεί σαν μια φυλακή την οποία πρέπει πάση θυσία να διαρρήξει.

Η ταινία «Emilia Perez», σε σκηνοθεσία του Ζακ Οντιάρ (“Ο Προφήτης”, “Ο Άνθρωπος Χωρίς Πατρίδα”) είναι ένα τολμηρό κινηματογραφικό εγχείρημα που εξερευνά θέματα μεταμόρφωσης, ταυτότητας και λύτρωσης σε ένα έντονα μελοδραματικό, αλμοδοβαρικό ύφος. Αυτή η ταινία ξεχωρίζει για το μοναδικό μείγμα σκοτεινού χιούμορ, ζωντανών μουσικών ρυθμών και μιας ιστορίας που συνυφαίνεται με την πολυπλοκότητα του φύλου και της οικογένειας με φόντο τον αδυσώπητο κόσμο του μεξικανικού εμπορίου ναρκωτικών.

Η ιστορία ξεκινά με τη Ζόε Σολντάνα να υποδύεται την Ρίτα Μόρα Κάστρο, μια υποτιμημένη δικηγόρο γνωστή για την ψυχραιμία της και τον ακλόνητο ηθικό της κώδικα. Όταν προσλαμβάνεται από το διαβόητο αφεντικό ενός μεξικανικού καρτέλ, τον Eμίλιο (τον οποίο υποδύεται η τρανσέξουαλ ηθοποιός Κάρλα Σοφία Γκασκόν), ακούει από αυτόν ένα ασυνήθιστο και σκοτεινό αίτημα: Ο Εμίλιο θέλει να εξαφανιστεί, αλλά όχι με τον τρόπο που θα περίμενε κανείς από έναν άρχοντα του εγκλήματος. Ζητά από την δικηγόρο να τον βοηθήσει να μεταμορφωθεί σε Eμίλια, να βρει τον τρόπο να ενορχηστρώσει τις νομικές και υλικοτεχνικές πτυχές της μετάβασης φύλου και της πλήρους εξαφάνισης. Η Εμίλια θέλει μια νέα ζωή, αφήνοντας πίσω της τη βίαιη κληρονομιά της αυτοκρατορίας του καρτέλ της για να κάνει μια νέα αρχή.

Το ταξίδι του Εμίλιο προς τη μεταμόρφωσή του σε Εμίλια δεν είναι απλώς μια σωματική μεταμόρφωση- είναι μια αναγέννηση και μια ανάκτηση της ταυτότητάς του μετά από χρόνια ζωής μέσα στα αυστηρά υπερ-ανδροπρεπή, αδίστακτα όρια μιας εγκληματικής αυτοκρατορίας. Ο Γάλλος δημιουργός πραγματεύεται τη μετάβαση της Εμίλια με ευαισθησία, απεικονίζοντάς την ως μια ριζοσπαστική πράξη αυτοαπελευθέρωσης που ξεπερνά τη φυσική εμφάνιση και εμβαθύνει σε βαθύτερα ερωτήματα του ανήκειν και της λύτρωσης. Για τον Εμίλιο, το να αποβάλει το παρελθόν σημαίνει να διαγράψει όχι μόνο το πρόσωπο που ήταν, αλλά και τα ίχνη βίας και φόβου που άφησε πίσω του.

Μόλις ολοκληρωθεί η μεταμόρφωση, η Εμίλια αποσύρεται από τα φώτα της δημοσιότητας και η δικηγόρος αναλαμβάνει να διασφαλίσει ότι η «εξαφάνισή» της θα κυλήσει ομαλά, καθώς και να φροντίσει την οικογένεια της Εμίλια. Εισβάλει στην ταινία η Σελένα Γκόμεζ, η οποία υποδύεται την πρώην σύζυγο της Eμίλια, Τζέσι ντελ Μόντε, έναν χαρακτήρα που ενσαρκώνει, ζεστασιά, ανθεκτικότητα και εκπληκτικό εύρος. Εκείνη, όπως και η υπόλοιπη οικογένεια, πιστεύει ότι η Eμίλια απλώς αγνοείται, μη γνωρίζοντας την πραγματική έκταση των όσων έχουν συμβεί. Οι αλληλεπιδράσεις της δικηγόρου με τη Τζέσι και την οικογένεια που προστατεύει πλέον προσθέτουν ένα στρώμα έντασης και πάθους στην ιστορία, καθώς αναγκάζεται να παλέψει με την ηθική των πράξεών της και τον αυξανόμενο δεσμό της μαζί τους.

Το χρονικό πλαίσιο της ταινίας μεταπηδά τέσσερα χρόνια μπροστά και βλέπουμε την Εμίλια να ξαναμπαίνει στις ζωές των αγαπημένων της προσώπων. Αλλά τώρα, ως Eμίλια, είναι ταυτόχρονα μια ξένη και μια οικεία παρουσία, μεταμορφωμένη αλλά και βαθιά συνδεδεμένη με τη ζωή που άφησε πίσω της. Ο Ζακ Οντιάρ φιλοτεχνεί αυτή την επανένωση με τρομερή ένταση και συναισθηματικό βάθος.
Η ανατροπή σ’ αυτό το σημείο είναι ότι η επανεμφάνιση της Εμίλια δεν έχει να κάνει με τη διεκδίκηση της προηγούμενης θέσης της ή με την επιδίωξη κάποιου είδους εκδίκησης, αλλά με την επανασύνδεση με την οικογένειά της στην πραγματική της μορφή. Η αντίθεση μεταξύ του βίαιου παρελθόντος της Eμίλια ως αρχηγού καρτέλ και της ειλικρινούς επιθυμίας της για αποδοχή στη νέα της ζωή δημιουργεί μια ισχυρή ένταση που διαπερνά το φιλμ.

Τα μουσικά νούμερα που παρεμβάλλονται σε όλη την ταινία προσδίδουν μια απροσδόκητη ενέργεια, μετατρέποντας σκηνές βαθιάς προσωπικής αντιπαράθεσης σε εκφραστικές, σχεδόν καθαρτικές ερμηνείες. Αυτές οι στιγμές λειτουργούν ως συναισθηματικές κορυφώσεις, απογειώνοντας τον μελοδραματικό πυρήνα της ταινίας και υπογραμμίζοντας το θεματικό μείγμα ρεαλισμού και θεάματος. Η προσέγγιση του Ζακ Οντιάρ θυμίζει το Αλμοδοβαρικό σύμπαν, αλλά ο δημιουργός επανεφευρίσκει το δικό του ύφος, μέσα από την μοναδική γραφή του, δίνοντας στην ταινία μια ωμή, σπλαχνική ποιότητα που τη διακρίνει ως δική του, καταλήγοντας να έχουμε ένα συναρπαστικό μουσικόεγκληματικό θρίλερ.

Η «Emilia Perez» αντλεί από μια πληθώρα κινηματογραφικών επιρροών -από αστυνομικά θρίλερ μέχρι μιούζικαλ και οικείες μελέτες χαρακτήρων- και η σκηνοθεσία του Ζακ Οντιάρ διατηρεί αυτά τα στοιχεία συνεκτικά, αναμειγνύοντάς τα σε μια εξωφρενική, προκλητική αφήγηση. Στην καρδιά της, η ταινία είναι μια ιστορία για τη μεταμόρφωση στην πιο ριζοσπαστική της μορφή, για την εύρεση της αυθεντικότητας σε έναν μη αυθεντικό κόσμο και για τις θυσίες που κάνει κανείς για την αγάπη και την αυτοαποδοχή. Η προσγειωμένη ερμηνεία της Ζόε Σολντάνα, η σύνθετη απεικόνιση της Eμίλια από τον Κάρλα Σοφία Γκασκόν και ο ωμός και ευαίσθητος ρόλος της Σελένα Γκόμεζ συνθέτουν μια συναρπαστική τριάδα, η οποία προσδίδει βάθος και αποχρώσεις στον μπερδεμένο ιστό των σχέσεων.

Κάνοντας πρεμιέρα στο 77ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου των Καννών, η «Emilia Perez» κέρδισε τόσο το Βραβείο Κριτικής Επιτροπής όσο και το Βραβείο Καλύτερης Γυναικείας Ερμηνείας για το σύνολο του γυναικείου καστ, μια απόδειξη της τολμηρής υπόθεσης της ταινίας και της συναισθηματικής βαρύτητας των ερμηνειών της. Το φιλμ επιλέχθηκε ως η γαλλική συμμετοχή για την καλύτερη διεθνή ταινία μεγάλου μήκους στα 97α Βραβεία Όσκαρ. Με το μείγμα σασπένς, δράματος και πληθωρικότητας, η «Emilia Perez» δεν αποτελεί μόνο μια συναρπαστική διαδρομή αλλά και μια ισχυρή εξερεύνηση της ταυτότητας, του θάρρους και των μέτρων που παίρνουμε για να ξαναγράψουμε τις δικές μας ιστορίες.

Ο Οντιάρ, δημιουργώντας αυτή την αφήγηση, αποδεικνύει για άλλη μια φορά την ικανότητά του να ανατρέπει τις συμβάσεις του είδους και να διευρύνει τα όρια της αφήγησης. Ο άνθρωπος είναι το μόνο πλάσμα που δεν θέλει να είναι αυτό που του συνέβη, αλλά αυτό που κάποια στιγμή στη ζωή του θα αποφασίσει να γίνει.

Ελισσαίος Βγενόπουλος
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email WhatsApp

Σχετικές Αναρτήσεις

Superman – Πετάει για να ξεφύγει απ’ το ίδιο του το franchise

14 Ιουλίου, 2025

Η προπληρωμένη κάρτα της ντροπής

14 Ιουλίου, 2025

Το «παρών» του ΠΑΣΟΚ στο μεταναστευτικό ζήτημα

14 Ιουλίου, 2025

Comments are closed.

 

Social Media
  • Instagram
  • YouTube
  • Facebook
upatras
Demo
Τελευταία Νέα

Στο δυναμικό του Απόλλωνα Πατρών ο Γιώργος Μανάκας και ο Ηλίας Ανέστης

14 Ιουλίου, 2025

Απίστευτο: Ι.Χ έπεσε πάνω σε πιστούς σε πανηγύρι στη Ζάκυνθο – ΒΙΝΤΕΟ

14 Ιουλίου, 2025

Δυτική Ελλάδα: Τρία Γραφεία Τουριστικής Πληροφόρησης σε Λιμάνι Πάτρας, Αραξο και Κατάκολο

14 Ιουλίου, 2025

Στην έκτη πανελλήνια θέση οι μικροί πολίστες του ΝΟΠ

14 Ιουλίου, 2025

Στην εποχή που η πληροφορία «τρέχει» με ιλλιγγιώδεις ρυθμούς, η νέα ειδησεογραφική ιστοσελίδα www.callnews.gr, έρχεται να ταράξει τα «νερά» της ενημέρωσης με επίκεντρο τον πολίτη και την καθημερινότητά του.

Email : info@callnews.gr

Facebook Instagram YouTube

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα μας...

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΝΕΑ

Πάτρα: “Εφυγε” στα 53 του χρόνια μετά από “μάχη” στο Νοσοκομείο Ρίου ο Παναγιώτης Λομβαρδέας

8 Ιουλίου, 2025

Τραγικό παιχνίδι της μοίρας- Τον μετέφεραν στο Κέντρο Υγείας όπου δούλευε – Νεκρός 57χρονος από τροχαίο στη Βάρδα

12 Ιουλίου, 2025

Πάτρα: Οδήγηση τέλος για τον 63χρονο που τραυμάτισε σοβαρά εργαζόμενη του “Βοήθεια στο Σπίτι”

10 Ιουλίου, 2025
© 2025 CallNews.gr | Designed by DIGILAND.
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • LIFE STYLE
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΡΓΑΣΙΑ-ΕΣΠΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΑΤΡΑ-ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ
  • ΑΡΘΡΑ – ΑΠΟΨΕΙΣ
  • Επικοινωνία

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.