Η Barbie και η εταιρεία που βρίσκεται πίσω από τη δημιουργία της, η Mattel, δέχθηκαν πυρά μετά την κυκλοφορία μιας «κακώς συγχρονισμένης» διαφήμισης για την προώθηση της ολοκαίνουργιας κούκλας της Μαράια Κάρεϊ, λίγες μόλις ώρες αφότου η κούκλα εξαντλήθηκε στα επίσημα καταστήματα λιανικής πώλησης.
Η κούκλα, η οποία διαθέτει τα εμβληματικά ξανθά μαλλιά και το λαμπερό κόκκινο φόρεμα της τραγουδίστριας από το μουσικό βίντεο κλιπ «All I Want for Christmas», κυκλοφόρησε στο ευρύ κοινό την Παρασκευή 17 Νοεμβρίου.
Η κούκλα της Κάρεϊ σε περιορισμένη έκδοση, η οποία αρχικά είχε τιμή 75 δολάρια στην ιστοσελίδα της Mattel, έχει από τότε επανεμφανιστεί σε ιστοσελίδες προσφορών όπως το eBay ή το Mercari και πωλείται για πάνω από 100 δολάρια.
Οι θαυμαστές της αυτοαποκαλούμενης «Βασίλισσας των Χριστουγέννων», οι οποίοι ήταν ήδη εκνευρισμένοι με τη συμπεριφορά των επιτήδειων, εξοργίστηκαν ακόμη περισσότερο όταν η Mattel δημοσίευσε μια ανάρτηση στο Instagram για την προώθηση της ήδη δυσεύρετης κούκλας.
«Ξεκινήστε τη σεζόν με την @MariahCarey x Barbie – ένα αληθινό κλασικό γιορτινό τραγούδι που αξίζει να τραγουδάτε για τα επόμενα χρόνια», αναφέρει η λεζάντα της ανάρτησης.