“Ουραγός και στη τελευταία θέση το λιμάνι της Πάτρας, ως προορισμός στην τουριστική βιομηχανία της κρουαζιέρας” είναι όπως αναφέρει ο Θεόδωρος Κανελλόπουλος, συνδικαλιστής ΔΑΚΕ ΓΕΝΟΠ/ΔΕΗ, πολύτεκνος και πρώην μέλος του Δ.Σ. του ΚΟΔΗΠ και εκπρόσωπος της Δημοτικής Παράταξης «ΝΕΑ ΠΑΤΡΑ»
“Είναι γνωστό ότι η βιομηχανία της κρουαζιέρας είναι ζωτικό μέρος της παγκόσμιας τουριστικής βιομηχανίας και έχει τη δυνατότητα να συνεισφέρει σημαντικά στις τοπικές οικονομίες.
Η Ανατολική Μεσόγειο και ιδιαίτερα η Ελλάδα είναι πολύ δημοφιλής στους τουρίστες, που επιλέγουν να κάνουν διακοπές κρουαζιέρας.
Τα οικονομικά στοιχεία που αποτυπώνονται χρόνο με τον χρόνο δηλώνουν, ότι πάνω από ενός δισεκατομμυρίου ευρώ συμβάλουν στην οικονομία της Ελλάδας.
Και δυστυχώς η Πάτρα της Λαϊκής Υποκρισίας, σύμφωνα με τα παρακάτω στοιχεία που αποτυπώνονται στον συνημμένο πίνακα, είναι ουραγός στην προσέλκυση στο λιμάνι κρουαζιερόπλοιων.
Στα 7.003.150 τουριστών κρουαζιέρες στην Ελλάδα το 2023, μόνο 404 επέλεξαν ως προορισμό την Πάτρα.
Άραγε τι φταίει;” καταλήγει ο Θεόδωρος Κανελλόπουλος.