Ένα απρόσμενο ατύχημα έξω από το κατάστημα «Σκλαβενίτης» στη Νέα Εθνική Οδό Αθηνών – Πατρών μετατράπηκε σε μάθημα πολιτισμού και ενσυναίσθησης χάρη στην άμεση και ανθρώπινη αντίδραση των εργαζομένων του σούπερ μάρκετ.
Όλα συνέβησαν όταν ένας πεζός αιφνιδιάστηκε από το απότομο φρενάρισμα διερχόμενου οχήματος και βρέθηκε στο οδόστρωμα, τραυματισμένος στη μύτη, τα χέρια και τα πόδια. Πριν καν ψελλίσει βοήθεια, οι εργαζόμενοι του καταστήματος έσπευσαν δίπλα του με αυτονόητη φυσικότητα – και εξαιρετική οργάνωση.
Μέσα σε ελάχιστα λεπτά, κάποιος έφερε καρέκλα για να καθίσει ο τραυματίας, άλλος έδωσε χαρτί και γάζες, άλλος του κρατούσε ομπρέλα για να τον προστατεύσει από τον ήλιο. Άλλος του έκανε αέρα για να συνέλθει. Όταν ο άνδρας για λίγο έχασε τις αισθήσεις του, έγινε δεύτερη κλήση στο ΕΚΑΒ για επιβεβαίωση της κατάστασης.
Η Βικτώρια, μία από τις εργαζόμενες, έπλυνε με προσοχή το αίμα από τα πόδια του τραυματία. Όλοι μιλούσαν ήρεμα, καθησυχαστικά. Του έλεγαν ξανά και ξανά «όλα θα πάνε καλά», για να μειώσουν την ταραχή και το σοκ του περιστατικού.
Το ασθενοφόρο έφτασε, ενώ ήδη οι εργαζόμενοι είχαν εντοπίσει και ειδοποιήσει τη σύζυγό του. Της ζήτησαν τον αριθμό τηλεφώνου για να ενημερωθούν αργότερα για την πορεία του συζύγου της. Δεν ήταν υποχρεωμένοι. Το έκαναν από ανθρωπιά.
«Γιατί η ανάρτηση;»
Το συμβάν καταγράφηκε από τη συνάδελφο Ελίζα Καλίτση, η οποία το ανάρτησε στα social media με τα εξής λόγια:
«Γιατί χρειάζεται ένα μπράβο στους ανθρώπους που μετέτρεψαν ένα ατύχημα σε μάθημα. Εύχομαι να γίνει γρήγορα καλά. Εύχομαι όλοι μας να αντιδρούμε έτσι. Σε ατυχήματα και μη.»
Μια αυθόρμητη πράξη προσφοράς, που δεν περίμενε ούτε φώτα ούτε χειροκρότημα. Αλλά αξίζει να καταγραφεί – για να θυμόμαστε ότι υπάρχει ακόμα καλοσύνη…